Mercedes yeni E Serisi’nin resmi tanıtımını motor ve performans verileriyle birlikte yaptı. Buna göre motor seçenekleri ilk etapta şu şekilde olacak:
E200 | E300 | E350e | E220d | E350d | |
Hacim | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Silindir | 4 | 4 | 4 | 6 | |
Beygir (hp) | 184 | 241 | 279 | 195 | 258 |
Tork(Nm) | 370 | 600 | 620 | ||
Benzin/Dizel | B | B | B | D | D |
Turbo/Hybrid | T | T | H | ||
Tüketim (l/100km) | 5,9 | 2,1 | 3,9 | 5,1 | |
Salınım(g/km CO2) | 132 | 49 | 102 | 133 | |
0-100 km/sa | 7,7 | 6,5 | 7,3 | 5,9 | |
Şanzıman | 9G-TRONIC | 9G-TRONIC | 9G-TRONIC | 9G-TRONIC | 9G-TRONIC |
Tüketim ölçümlerinde ilk 100km’ye bakıldığından ötürü hibrit modellerdeki elektrik menzili bitmeden benzin tüketilmediğini ve bunun da ölçüm sonuçlarını etkilediğin hatırlatalım. Misal burada E350e sadece elektrikle yaklaşık 30km’lik bir menzile sahip; yani tüketim verisi dolaylı olarak 100km değil (100-30) 70km’ye ait oluyor. Bunu 100km’ye genişletirsek (2,1/70*100) minimum 3 litrelik bir tüketime ulaşıyoruz ki bu değer bile 6 silindirli bir motor için “gerçek olamayacak kadar iyi”. E300 ilk etapta Kuzey Amerika için düşünülmekle birlikte dizel modellerde bir turbodan söz edilmemiş ancak bu motorlarda da turbo kullanılması olası.
Bununla birlikte aks aralığı 66mm artarak 2.939mm olurken aracın genel uzunluğu da 43mm artarak 4.922mm’ye ulaşmış.